Menu
Winkelmandje 0
free delivery

Support

We willen je graag helpen!


 

Bestellingen

 

Je kunt een bestelling doen bij ons door op jouw gekozen artikel te klikken, waardoor dit item in jouw winkelmandje belandt. Je kunt vervolgens jouw winkelmandje controleren of eventuele wijzigingen aanbrengen. Wanneer je besloten hebt tot aankoop van jouw gekozen artikel en na het invullen van het bestelformulier, inclusief betalingsinformatie, klik je op Afrekenen waarna je wordt doorgeleid naar Ingenico, waar je de betaling kunt verrichten. Hierna is je bestelling afgerond. Als de betaling is afgerond krijg je automatisch een orderbevestiging van je bestelling per e-mail gestuurd.

 


 

Betaalmethodes

 

LUUKS accepteert de volgende betaalmethodes:
American Express
Banktransfer
(internationaal met iban en swiftnummer)
IDEAL
(binnen Nederland)
Mastercard
Maestro
Paypal
Visa

 


 

Prijzen

 

De prijzen die worden vermeld op onze Webwinkel zijn inclusief 21% BTW, maar zijn exclusief verzendkosten. Voor leveringen binnen de Benelux worden geen verzendkosten gerekend. Voor klanten buten de E.U. verschijnen de prijzen zonder 21% BTW zodra je bezorgadres zich bevindt in een land buiten de Europese Unie. Alle invoerrechten in het buitenland zijn voor rekening van de klant.

 


 

RETOUR ADRES

 

LUUKS
Jacob Obrechtstraat 12
1071 KL Amsterdam
The Netherlands

 


 

Ruilen of retour

 

Wij willen graag dat je helemaal blij bent met je bestelling bij LUUKS. Als je niet tevreden bent dan kun je de spullen ruilen of retourneren. Wij hanteren de "niet goed, geld terug" regel op onze huidige collectie. Om het ruilen of retourneren makkelijker te maken vragen wij je om een kopie van je factuur/orderbevestiging, bij te sluiten en mee terug te sturen.

Mocht je willen ruilen of retourneren dan horen we dat graag, binnen 8 dagen na ontvangst van je artikel, via email naar support@luuks.nl. Als je wil ruilen, laat ons dan weten welke maat of kleur je wil hebben zodat we dit artikel al voor je kunnen reserveren als het op voorraad is. Het gereserveerde artikel zullen we je toe sturen zodra we de retour hebben ontvangen. Retouren ontvangen wij graag binnen 14 dagen weer terug.

De 1e ruiling versturen wij gratis maar voor ruilingen daarna brengen wij verzendkosten in rekening.

Retourzendingen zijn voor je eigen rekening en eigen risico. Wij adviseren je om het artikel als pakketpost te versturen met een Track&Trace nummer

 


 

Terugbetaling

 

Wij betalen je terug binnen 10 dagen nadat we je retourzending hebben ontvangen. Het bedrag van onbeschadigde geretourneerde artikelen wordt gecrediteerd op je credit card, paypalaccount of op je bankrekening.

Voor extra informatie kun je ons natuurlijk bellen op +31 20 6704538 of een email sturen naar support@luuks.nl.

 


 

Verzending in binnen- en buitenland

 

LUUKS verzendt alle bestellingen binnen Nederland en de E.U. landen gratis:

Voor de rest van de wereld rekenen wij € 30,=.

Je order wordt verzonden met de standard service van Postnl. Via een track en trace code die wij je toesturen kun je de status van je pakket volgen. Wij versturen de paketten aangetekend, dus voor ontvangst van de zending moet getekend worden.

Aflevering van je bestelling

In Nederland
Je pakket wordt in Nederland geleverd door Post NL. Bestellingen die je op maandag tot en met donderdag voor 15.30 uur hebt geplaatst, worden de volgende dag bezorgd. Bestellingen die je op vrijdag voor 15.30 uur hebt geplaatst, worden op zaterdag bezorgd tussen 9.00 uur en 18.00 uur.

Plaats je je bestelling in het weekend dan wordt de bestelling op maandag verwerkt en op dinsdag geleverd. Post NL doet in totaal drie pogingen om het pakket te leveren. Bij aflevering van het pakket zal de bezorger vragen om een handtekening. Wanneer deze pogingen niet volstaan om het pakket te leveren ontvang je een bericht in de brievenbus met daarop het verzoek het pakket op te halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Dit kan tot drie weken na de laatste leverpoging. Indien de bestelling niet wordt opgehaald, gaat het pakket retour afzender.

Rest van de wereld

Voor AUSTRALIE, VERENIGDE STATEN, JAPAN en ZUID-KOREA maken wij gebruik van DHL EXPRESS.

Alle andere landen
Je order zal bezorgd worden door lokale agentschappen van PostNL. Voor de duur van de levertijd check de volgende lijst

You can trace your package by using the track and trace code, which will be provided by email after sending your package.
Is het bezorgadres in Nederland? Klik dan op deze  link om je pakket te traceren.
Is thet bezorgadres buiten Nederland? Klik dan op deze  link om je pakket te traceren.

 


 

Woonachtig buiten de E.U.

 

Als je verzendadres buiten de Europese Unie is dan hoef je geen BTW (21%) te betalen. De BTW wordt automatisch van de verkoopprijs afgetrokken zodra je je verzendadres hebt ingevuld bij de check-out. Houd er wel rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor import belasting of andere lokale belastingen in het land waar je woont. LUUKS is hier niet verantwoordelijk voor en zal deze kosten ook niet aan je terug betalen mocht je het product willen ruilen. Bij terug sturen altijd duidelijk vermelden op het pakket dat het hier gaat om een "retourzending".